جواد نیوز

وبلاگ خبری جواد نیوز، آخرین اخبار دنیای فناوری و وب و دیجیتال را می توانید در اینجا ببینید، بروز رسانی به صورت هفتگی.

جواد نیوز

وبلاگ خبری جواد نیوز، آخرین اخبار دنیای فناوری و وب و دیجیتال را می توانید در اینجا ببینید، بروز رسانی به صورت هفتگی.

کوین ترودو کیست؟

سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵ ق.ظ

وقتی که با کوین ترودو آشنا شدم و سمینار آن را گوش دادم، به جرعت می توانم بگویم تازه دارم میفهمم چرا زنده ام! از همان اول دوره فهمیدم من یک فرد کاملا احمق هستم که هیچی از این دنیا نمیداند! چون کوین ترودو حرف هایش را کاملا بر مبنای علم و منطق و روانشناسی میزند. خود من همیشه قانون جذب را باور نداشتم و شاید روی اطلاعات و دانشم تعصب داشتم اما وقتی با کوین ترودو آشنا شدم، فهمیدم من واقعا هیچی نمیدانستم! به معنای واقعی هیچی!

کوین ترودو را از همه جدا کنید

بزارید از همین الان بگم، قرار نیست به شما یک سخنران معرفی کنم، آنتونی رابینز هم کسی است که راجب موفقیت سخنرانی و سمینار های زیادی برگذار می کند اما حقیقتا هیچ مدرکی وجود ندارد که اثبات کند آنتونی رابینز میلیونر شدن خود را مدیون فروش همین دوره هایش نبوده! درواقع این افراد فقط با سمینار ها و کتاب ها و دوره هایشات به پول رسیدن و جالب است که این پول نهایتا چند میلیون دلار است و در مقابل سرمایه کوین ترودو هیچ چیز نیست!

اما کوین ترودو قبل از اینکه اقدام به سخنرانی و فروش دوره کند، یک میلیاردر آمریکایی بود که صاحب بیش از ۵۰ شرکت و چندین رسانه مشهور بریتانیایی بوده است، حرف های کوین کاملا تجربی است و خودش با همین تکنیک ها به هرچه که خواسته رسیده و وقتی این تکنیک ها را آموزش داده و به اشتراک گذاشته که مطمئن شده کاملا کاربردی هستند.

کوین ترودو سخنران انگیزشی قانون جذب نیست!

کوین حتی اول کتاب خود بیان میکند که این یک کتابی انگیزشی نیست و قانون جذب را کاملا علمی با استدلال های منطقی بیان می کند، او به شما نمی گوید اگر بنشینید و فقط مثبت اندیش باشید پول سرازیر می شود یا از شر بدهی هایتان خلاص می شوید!

حتی اگر مخالف سرسخت قانون جذب باشید، بعد از گوش دادن به مطالب کوین ترودو کاملا متقاعد می شوید مگر اینکه نه منطق، علم و تجربه را قبول نداشته باشید! و اینکه شما میفهمید مشکل اصلی کتاب و فیلم راز چه بود و چرا خیلی ها حتی نتیجه برعکس از این موضوع گرفتند!

کوین ترودو (Kevin Trudeau) بنیانگذار بیزنس‌های بین‌المللی بیلیون دلاری است و ۵ کتاب تالیف کرده که روی هم بیش از ۵۰ میلیون نسخه از کتاب های او به فروش رفته است. ترودو امروزه به عنوان یکی از استادان آموزش دهنده کسب ثروت و رسیدن به خواسته ها در سراسر جهان به شمار می‌رود وی گفته است یکی از خواسته های من این است که به ایران بیایم و شخصا «رازهای موفقیت» را در اختیار کسانی قرار دهم که علاقمند به یادگیری آنها هستند. دوره‌های «آرزوی تو دستور توست»، «علم تسلط به شناخت خود» و «علم تسلط بر موفقیت» از پیشرفته ترین و کاملترین دوره‌های او در زمینه کسب ثروت و رسیدن به خواسته ها یاد می‌شو‌د. متن زیر به طور اختصاصی از طرف کوین ترودو، بواسطه رسام درّی (عضو ارشد دپارتمان آنلاین روزنامه آسیا و عضو رسمی بالاترین سطح کلاب شبکه جهانی اطلاعات GIN که توسط کوین در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد) به منظور چاپ در روزنامه آسیا ارسال شده است. این مقالات ادامه خواهند داشت: «درود به مردم فوق‌العاده پارسی زبان که به دنبال بهترین‌ها در زندگی خود هستند. من به شما درود و عشق می‌فرستم. شما باید آگاه باشید که «رازهایی» وجود دارند که مردم در طول سال‌ها از آنها برای کسب ثروت، رسیدن به رویاها و رسیدن به خوشبختی استفاده کرده‌اند و به یک رضایت درونی و قلبی در خودشان رسیده اند که هر انسانی را شگفت زده می‌کند.

چرا کوین ترودو به زندان انداخته شد؟

کوین ترودو در سال ۲۰۱۳ – ۲۰۱۴ پس از محاکمه در ایالت متحده به ۱۰ سال زندان محکوم شد. دلایل محکومیت او در رسانه ها و سایت های خبرگزاری متفاوت بود. نویسنده محبوب نیویورک تایمز و سخنران انگیزشی یعنی کوین ترودو حدود ۳۷.۶ میلیون دلار جریمه شد.

در سایت رسمی فدرال www.ftc.gov لیست بلندی از شاکیان دولتی او نوشته شده است که این لیست موجب تعجب همگان شد زیرا کوین ترودو تا به حال نام برخی از آن ارگان ها و شرکت ها را به زبان هم نیاورده بود!
کوین ترودو در دوره راز نهایی یعنی سطح ۷ که آخرین سمینار وی است و در سایت جادوی باور منتشر شده در همان ابتدای سخنرانی اعلام میکند که فردا صبح باید در دادگاه حاضر شود و به دلیل انتشار کتاب کاهش وزن به احتمال زیاد به ۱۰ تا ۱۸ سال زندان محکوم خواهد شد

آثار کوین ترودو

  • کتاب کوین ترودو تقویت حافظه Kevin Trudeaus Mega Memory 
  • سمینار کوین ترودو آرزوی تو دستور توست ““your Wish is Your Command _ 2009
  • دوره کوین ترودو چگونه یک ماشین پول سازی دائمی خلق کنیم
  • دوه کوین ترودو موانعی که ما را از موفقیت باز می دارد
  • دوره کوین ترودو تصویری درمان های طبیعی که آنها نمیخواهند شما بدانید
  • “۲۰۰۶ _ Natural Cures “They” Don’t Want You to Know About”
  • کتاب بدهی درمانی که نمیخواهند تا شما بدانید
  • ” Debt Cures “They” Don’t Want You to Know About”
  • کتاب راهکار کاهش وزن که نمیخواهند بدانید
  • “The Weight Loss Cure “They” Don’t Want You to Know About”

از سمینار های حاشیه ای کوین ترودو

کوین ترودو در سال ۲۰۰۶ یک دوره آموزشی به نام درمانهای طبیعی که آنها نمیخواهند شما بدانید را برگزار کرد.  ترودو در این دوره در زمینه راه های طبیعی به دست آوردن سلامتی و تکنیک های برای یافتن دلایل بیماری در بدن و راه های درمان آن بدون دارو های شیمیایی آموزش میدهد.
کارگاه تصویری درمان های طبیعی کوین ترودو همانطور که از نامش پیداست راه کار هایی غیر دارویی رو به شما ارائه میدهد که برای درمان بسیاری از بیمارهای غیر قابل درمان می باشد (حتی بیماری هایی که پزشکان از درمان آن عاجز هستند)

یکی اتهامات کوین ترودو این سات که او هیچگونه مدرکی در زمینه پزشکی ندارد ولی دوره ای تحت عنوان درمان های طبیعی منتشر کرده است. البته (این موضوع قطعیت ندارد و دلیل عمده به زندان افتادن کوین ترودو مشخص نیست)
همچنین کوین ترودو در کارگاه درمان های طبیعی که آنها نمی خواهند شما بدانید به شرکت های عظیم دارو سازی تاخته و ادعا میکند که انها برای فروش محصولات خود دست به هر کاری میزنند (به اعتقاد رسانه ها دلیل اصلی شکایت از کوین ترودو از بی اعتبار کردن شرکت های دارو سازی است.)

کوین ترودو صنعت داروسازی را به یک پروژه سیاه و شکست خوده تشبیه میکند. آمار مرگ و میر در دنیا نشان می دهد که ۲۵ درصد بیماران بر اثر سرطان و ۳۰ در صد بر اثر ناراحتی های قلبی و بیشترین درصد باقیمانده بر اثر عوارض مصرف دارو فوت میکنند!

آرزوی تو دستور توست

سمینار آرزوی تو دستور توست کوین ترودو که در ایران به یکی از پرفروش ترین و برترین دوره های قانون جذب تبدیل شده است. این سمینار طی ۳ روز در سوئیس مشرف به کوه های زیبا آلپ در سال ۲۰۰۹ برگزار شد.

این دوره با ورودی ۱۰ هزار دلار برای هر نفر در یکی از مجلل ترین مکان های دنیا و بدون تصویر برداری صورت گرفت. این دوره ۱۳ ساعت به صورت صوتی به بازار عرضه شده است که در سال اول انتشار به یکی از پرفروش ترین دوره های قانون جذب تبدیل شد.

کوین ترودو در سمینار آرزوی تو دستور توست به شما آموزش می دهد که چگونه به خواسته ها و اهدافتان را برای خود به واقعیت تبدیل کنید! همه آموزش های کوین ترودو به ذهن و استفاده صحیح از قانون جذب برمیگرده به قانونی که از سالیان سال در گروه های مخفی برای رسیدن به موفقیت استفاده می شده و می شود و خواهد شد. در این سمینار فوق العاده کوین ترودو سعی دارد تا به شما پایه و اساس قانون جذب واقعی را بیاموزد.

مراحل یادگیری کوین ترودو

کوین ترودو در سمینار آرزوی تو دستور توست ۴ مرحله یادگیری را به شما می آموزد. مراحل یادگیری کوین ترودو یکی از مهم ترین بخش های سمینار آرزوی تو دستور

توست می باشد! جالب است بدانید مراحل یادگیری کوین ترودو به طور ناخوداگاه در زندگی ما مورد استفاده قرار میگیرد.

در این بخش ۴ مرحله یادگیری کوین ترودو را به صورت کوتاه اما مفید برای شما بیان کرده ایم:

مرحله ناآگاهی و ناشایستگی:

یعنی شما نه از وجود چیزی که وجود داره  آگاه هستی و به همین علت هم شایستگی استفاده از آن را ندارید.

مرحله  آگاهی و شایستگی:

یعنی از وجود یک چیز آگاه شدی ولی چون آشنایی نداری پس باز هم شایستگی انجام دادن رو ندارید.

پس از اینکه آگاهانه شروع به انجام دادن آن میکنی تا آن را یاد بگیری یک مرحله جلوتر از مرحله قبل هستید و این مرحله اسمش هست آگاهی شایستگی.

در نهایت مرحله آخر که کوین ترودو خیلی روی آن تاکید داره مرحله ناخودآگاهی و شایستگی است یعنی شما ناخودآگاه آن کار را درست انجام میدهید.

مثال این موضوع رو هم میشه با یاد گرفتن رانندگی مقایسه کرد که پس از اینکه به مرحله آخر میرسید ناخودآگاه کاری رو درست امجام میدهید.

کوین ترودو راجب مراحل یادگیری توضیح میدهد دانشمندان بزرگی  مانند:  آلبرت انیشتین و توماس ادیسون از جمله بودند که اثرگذاری افکار روی اجسام را بیان کرده اند.

کوین ترودو معتقد است تمام تجربیاتی که هر انسانی در زندگی اش تجربه می کند تماما نتیجه ارتعاشات وی بوده است.

منبع: کوین یار

  • جواد گوران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی