جواد نیوز

وبلاگ خبری جواد نیوز، آخرین اخبار دنیای فناوری و وب و دیجیتال را می توانید در اینجا ببینید، بروز رسانی به صورت هفتگی.

جواد نیوز

وبلاگ خبری جواد نیوز، آخرین اخبار دنیای فناوری و وب و دیجیتال را می توانید در اینجا ببینید، بروز رسانی به صورت هفتگی.

8 ماسک چغندر برای رفع هر خلل پوستی که دارید

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۱۱ ق.ظ

چغندر فواید متعددی داراست که یک کدام از آن فواید زیبایی پوست است . چغندر ممکن است طعم خیر نداشته باشد ولی دربردارنده ویتامین , پروتئین , فیبر و آنتی اکسیدان است که بلافاصله به شفافیت پوست امداد می نماید . آب چغندر برای ماسک استعمال میشود و به جوانسازی و شفافیت پوست امداد می نماید و یکی شایسته ترین رویه های معالجه مشکلات پوستی است .

ماسک چغندر و مایونز :
ماسک کردن مایونز و چغندر به جوانسازی پوست های تیره و کم آب یاری می نماید . برای این عمل شما به نصف فنجان مایونز و نصف فنجان چغندر نیاز دارید . این دو مواد را با نیز ادغام نمایید و روی صورت ماساژ دهید , این مواد زیرا دربردارنده پروتئین , آنتی اکسیدان و ویتامین است به شفافیت پوست زیاد یاری می نماید .

ماسک چغندر و روغن بادام :
ادغام کردن چغندر با روغن بادام و روغن زیتون به نسبت 3 الی 4 قطره روغن بادام و یک الی دو قطره روغن زیتون و ماساژ آن روی صورت , روغن بادام و چغندر به شفافیت ارگانیک پوست امداد می نمایند .

ماسک چغندر و مولتانی میتی :
خمیری از چغندر و مولتانی میتی که به عبارتی خاک رس قهوه ای صحیح نمائید . به نسبت دو قاشق مولتانی میتی و یک قاشق آبلیمو برای شفافیت پوست . این مواد را با نیز ترکیب فرمائید و به زمان 15 دقیقه روی صورت ماسک نمایید و آن گاه با آب سرد بشویید . این برای برنا سازی و از فی مابین رفتن جوش های صورت مطلوب است .

ماسک چغندر و ماست :
به کار گیری از ماسک ماست و چغندر از پیری و تیرگی پوست دوری می نماید . عصاره ی چغندر و نصف فنجان ماست و نصف قاشق چایخوری زردرنگ چوبه را با نیز ادغام نمایید و آن را به زمان 10 دقیقه ماسک فرمائید و بعد از آن با آب سرد بشوئید .

ماسک چغندر و آب پرتقال :
مخلوط آب پرتقال و چغندر با نیز و ماسک کردن آن‌ها روی صورت چاره قابل قبولی برای مراقبت از پوست درمقابل تابیدن اشعه UV است و در واقع یک ضد آفتاب ارگانیک برای پوست صورت است و آهن پوست را تامین می نماید .

ماسک چغندر و لیمو :
2 قاشق آب چغندر با 2 قاشق آبلیمو و در‌حالتی که نیاز است 2 قاشق گلاب نیز بیش تر فرمایید و به خیر با نیز ادغام فرمائید و آن را روی صورت ماسک فرمایید . لیمو به معالجه ناهمواری ها و رنگ های تیره پوست , گلاب نیز به شفافیت و آهسته قسمتی پوست امداد می نماید .

ماسک چغندر و آرد نخود :
خمیری از آرد نخود و تکه های له شده چغندر صحیح نمایید و آن‌گاه یک فنجان شیر و یک قاشق گلبرگ له شده به آن طولانی تر نمایید و مواد را عالی با نیز ادغام فرمایید و آن را روی صورت ماسک نمایید و اذن دهید تا کم آب شود , بعد آن را با آب سرد بشویید . این ماسک به درخشندگی و سالم پوست امداد می نماید .

ماسک چغندر و زردرنگ چوبه :
خمیری از چغندر , زردچوبه و شیر صحیح فرمایید و آن را روی صورت ماسک نمایید و با آب ولرم بشویید . این خمیر یک کدام از شایسته ترین ماسک های چغندر است که به تندرست و درخشندگی پوست یاری می نماید .

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۱۲/۰۷
  • ۱۲۱ نمایش
  • جواد گوران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی