جواد نیوز

وبلاگ خبری جواد نیوز، آخرین اخبار دنیای فناوری و وب و دیجیتال را می توانید در اینجا ببینید، بروز رسانی به صورت هفتگی.

جواد نیوز

وبلاگ خبری جواد نیوز، آخرین اخبار دنیای فناوری و وب و دیجیتال را می توانید در اینجا ببینید، بروز رسانی به صورت هفتگی.

دکتر گلبن سهراب کارشناس تغذیه و عضو هیئت علمی مجموعه تغذیه بالینی و رژیم درمانی کالج علم ها تغذیه و صنعت های غذایی , در زمینه‌ی نقش تغذیه سلامت در پیشگیری از کرونا تیتر کرد : اخذ بسیار مایعات سوای کافئین به آحاد جامعه پیشنهاد میشود , به دلیل آن که مایعات دارنده کافئین همچون چای , قهوه و نوشابه‌های مشکی موجب دفع آب از روش ادرار با سرعت زیاد بالا می گردند , البته آب بایستی در تن باقی بماند تا سیستم ایمنی تن , همت بهتری داشته باشد .

او خاطر نشان نمود : در وضعیت کرونا خوب تر است گیاهان ضد التهابی دربرگیرنده سیر , زنجبیل , زردچوبه و فلفل و صیفیجات از قبیل کدو حلوایی و کلم قرمز رنگ . . . . را در برنامه غذایی خویش داشته باشیم و از مواد غذایی که میتواند سیستم ایمنی تن را تضعیف کرده , جلوگیری کنیم .

او همینطور بر دوری از مصرف مواد غذایی دربردارنده قندهای بی آلایش و نبات , فست فودها و هر غذای دربردارنده روغن جامد تاکید کرد .

عضو هیات علمی مجموعه تغذیه بالینی رژیم درمانی کالج تغذیه کالج علم ها طبی شهید بهشتی در رابطه بهداشت مواد غذایی در موقعیت کرونا اظهار داشت : در رابطه انتقال کرونا از روش مواد غذایی مستنداتی نیست ولی طعام میل کردن در کافی شاپ و رستوران ها به دلیل این که ناچار به برداشتن ماسک می‌شویم , خطر انتقال بیماری را تشدید میکند ; براین اساس سفارش ما این است که غذای خارج را در منزل و بعداز گرم کردن مصرف نماییم .

دکتر معالج سهراب همینطور تیتر کرد : کسانی که تا به امروز به کرونا دچار نشده اند , نیازی به مصرف مکمل‌های ویتامین و مواد معدنی خاصی ندارند .

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۱۲/۰۳
  • ۱۰۳ نمایش
  • جواد گوران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی