جواد نیوز

وبلاگ خبری جواد نیوز، آخرین اخبار دنیای فناوری و وب و دیجیتال را می توانید در اینجا ببینید، بروز رسانی به صورت هفتگی.

جواد نیوز

وبلاگ خبری جواد نیوز، آخرین اخبار دنیای فناوری و وب و دیجیتال را می توانید در اینجا ببینید، بروز رسانی به صورت هفتگی.

فوری لاغر شوید چیست؟ + استراتژی

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۱۱ ق.ظ

بیشتر ما در زمان معاش بار‌ها همت کرده‌ایم با روش‌های صحیح و بنیادین وزن کم کنیم , البته برنده نشده‌ایم . عارضه ها متعددی دست به دست نیز میدهند تا وزن کم‌کردن برای بخش اعظمی از ما مشقت بار یا این که چه بسا نا ممکن به لحاظ رسد . بیشتر مواقع , کاهش وزن به دلیل انتخاب‌ها و تفکرات اشتباه خودمان , مشقت بار است . برای جواب به‌این پرسش که چرا نمی‌توانید در کم‌کردن وزن پیروز باشید , می بایست عامل ها تأثیرگذار را بررسی فرمائید . به‌دنبال مهمترین این عامل ها را بررسی میکنیم .

نحوه اندیشه

در‌صورتی‌که صرفا انگیزه شما از ورزش‌کردن یا این که داشتن رژیم غذایی , کم‌کردن وزن باشد , نمی‌توانید برای مدتی طولانی این برنامه‌ها را ادامه دهید . ولی برعکس معاش تندرست , هدفی است که به شما انگیزه‌ کافی می‌ دهد . به‌ طور نمونه , در‌حالتی که درباره‌ اهمیت و تأثیرات مثبت ورزش دیدگاه صحیحی داشته باشید , هیچوقت آن را کنار نمی‌گذارید و چه بسا پس از این‌که وزن تان را کاهش دادید , ورزش را ادامه خواهید بخشید .

برنامه‌ ورزشی

کم‌کردن وزن درست سوای تمرینات ورزشی منظم و کافی , نسبتاً نا ممکن است . در کاهش وزن , رژیم غذایی در سکو دوم از اهمیت جای دارد . اضطراری نیست حتما به باشگاه بروید و ساعت ها تمرینات سنگین وزن انجام دهید .

یک برنامه‌ تمرینی مطلوب که با اعتنا به وضعیت جسمانی و تجهیزات شما تهیه شده باشد و هم خوانی با علاقه‌تان باشد کافی است . اما مهم‌تر از برنامه‌ تمرینی , اجرای منظم آن است .

رژیم غذایی

برای کم‌کردن وزن , تغییر‌و تحول رژیم غذایی گرچه کفاف نمیدهد , البته حتمی است . می بایست غذای ناسالم برای مدام جای خویش را به غذای سلامت بدهد . ولی آن چیزی که اهمیت متعددی داراست کاهش کالری دریافتی از روش تغذیه‌ درست است .

سبک معاش

در حالتی‌که می خواهید معاش تندستی داشته باشید , تغییر و تحول در سبک معاش اجتناب‌ناپذیر است . اما خیر تغییر تحول یک شبه , بلکه با برنامه‌ریزی طولانی‌مدت . به عنوان مثال خوب تر است وقتی که عمل خاصی برای انجام دادن ندارید , به جای یک جا نشستن و تفریحات کامپیوتر ای به پیاده‌روی بروید .

محیط و دور‌وبری ها

خوبتر است با اشخاصی در رابطه باشید که داشتن معاش تندرست و تندستی شما برایشان اصلی است و در محیط‌هایی حاضر گردید که گزینه‌های تندستی برای تعیین داشته باشید . برای مثال حتما در دور و بری ها شما اشخاصی میباشند که به باشگاه می روند یا این که در منزل ورزش می کنند ; از آنان برای خرید امکانات ورزشی خانه‌تان یا این که گزینش باشگاه یاری بگیرید . چه بسا گهگاه میتوانید از مشاوران تغذیه امداد بگیرید .

سالم دیوانه

در بعضا اشخاص بیش تر وزن به دلیل مشکلات روحی و کم عقل بوجود می آید . در واقع عده‌ای به هنگام استرس و اضطراب با تناول کردن خوراک از نقص‌ شان فرارو گریز می کنند . تشخیص پرخوری عصبی و عارضه ها پیدایش آن , به‌این جور از اشخاص امداد مینماید تا بتوانند تعادل تغذیه‌ای خویش را پیدا نمایند .

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۱۲/۰۶
  • ۱۳۵ نمایش
  • جواد گوران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی