جواد نیوز

وبلاگ خبری جواد نیوز، آخرین اخبار دنیای فناوری و وب و دیجیتال را می توانید در اینجا ببینید، بروز رسانی به صورت هفتگی.

جواد نیوز

وبلاگ خبری جواد نیوز، آخرین اخبار دنیای فناوری و وب و دیجیتال را می توانید در اینجا ببینید، بروز رسانی به صورت هفتگی.

آبمیوه های موثر برای معالجه میگرن

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۱۱ ق.ظ

میگرن یک بیماری آزار دهنده با درد غیر قابل تحمل است که اشکال متفاوتی از مسکن‌ها برای در اختیار گرفتن درد آن ما یحتاج است , چون در یکی دو نصیب لوب‌ های مغز تولید می‌گردد و درصد آن از شخصی به شخص دیگر متعدد است .

درین گزارش ۵ مورد از شایسته ترین نوشیدنی‌ها برای التیام درد میگرن و بی نیازی به به کار گیری از دارو‌های آرامبخش بیان شده شده‌است .

۱ - آب ولرم
آب ولرم به بهبود جریان خون بی نیاز از اکسیژن به تمام اندام‌های کلیدی تن یاری می نماید و این به عبارتی چیزی است که بیماران میگرنی به دلیل فقدان خون‌رسانی به مغز , البته به شرط خفیف بودن , به آن نیاز دارا هستند .

۲ - مخلوط آبلیمو و عسل
آبلیمو علاوه بر این که دربردارنده اندازه متعددی ویتامین C است , خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارااست و مخلوط آن با عسل برای معالجه میگرن مفید خواهد بود .

۳ - آب میوه نعناع
در درمان میگرن می‌توان به یک آب میوه نعناع اعتماد کرد , چون این آب میوه دربردارنده درصد بالایی از منتول است که به وقار روان و عضله‌ها معده امداد مینماید .

۴ - چای زنجبیل
چای زنجبیل به شل شدن رگ‌های خونی یاری می نماید و جریان خون اکسیژنه به مغز را بهبود میبخشد . همینطور از حیث خواص ضد التهابی فراوان موءثر است , به این ترتیب آبمیوه مفیدی در معالجه میگرن خواهد بود , علی الخصوص چنانچه بها غذایی آن با اضافه کردن لیمو ارتقاء یابد .

۵ - شیر بادام
شیر بادام دربردارنده درصد بالایی از منیزیم است که فقدان آن در تن باعث به میگرن و قرار به دست آوردن مداوم در معرض هجوم ها میگرنی می گردد .
این مدل شیر دربردارنده مواد معدنی برابر با اثر آسپرین است که معمولاً برای التیام میگرن استعمال می‌گردد اما میل کردن یک سری عدد بادام ناپخته نیز در معالجه میگرن اثرگذار است .

  • جواد گوران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی