جواد نیوز

وبلاگ خبری جواد نیوز، آخرین اخبار دنیای فناوری و وب و دیجیتال را می توانید در اینجا ببینید، بروز رسانی به صورت هفتگی.

جواد نیوز

وبلاگ خبری جواد نیوز، آخرین اخبار دنیای فناوری و وب و دیجیتال را می توانید در اینجا ببینید، بروز رسانی به صورت هفتگی.

دکتر سید محمد جمالیان در گردهمایی قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی ادامه داد : اشخاصی که تا قبل از این در گیر به کرونا گردیده اند به هیچ وجه نباید واکسن اخذ نمایند , به دلیل آنکه واکنش‌های دور از شوخی برای کسانی که قبلاً دچار شدند به همراه خواهد داشت .

او اظهار داشت : سهمیه واکسن کرونای هر استان با دقت به میزان وارد شده است که به سرزمین صورت می گیرد و با تخصیص سهمیه استان‌ها از روش دانش گاه علم ها طبابت راس استان , دربین شهرستان‌ها توزیع و براساس حق تقدم بندی در تزریق , مطابق با راهبرد ملی کشوری تزریق میشود .

او تاکید کرد : در تزریق واکسن کرونا میان قاب درمانی حق تقدم ابتدا با کارمندان و پرستاران مشغول به کار در بخش‌های حفظ ویژه و ICU است و پارت بعدی تزریق در بین فریم درمانی مشغول به کار در بقیه بخش‌ها و اورژانس , کارکنان بهداشتی , اشخاص دارنده بیماری‌های زمینه‌ای و سالمندان ( بالای ۶۰ سال ) خواهد بود .

رییس کالج علم ها طبابت اراک اعلام کرد : اعمال محدودیت ها و تعطیلی سراسری یک تصمیم طاقت فرسا است که دریافت این قصد به مراتب در روزهای آخری سال سخت‌تر خواهد بود ; بر این پایه سختگیری و مدیر بیماری در‌این روز ها به مراد پیشگیری از سختگیری روزهای منتهی به سال نو ضرورت دارااست .

دکتر معالج جمالیان با انتقاد از معمولی انگاری بیماری کروناویروس در مرحله جامعه اعلام‌کرد : در حین سه هفته قبلی یک شیب صعودی در میزان بستری شوندگان کرونایی بوقوع ضمیمه که سود آن ارتقاء نسبی میزان مرگ و میر بوده است ; تجربه نشان داده است که ارتقا میزان مراجعان به مرکز ها درمانی سبب ساز به ارتقاء میزان بیماران بستری در بیمار ستان شده و با گذشت یک الی دو هفته آمار مرگ و میر هم ارتقا می یابد .

او به عمل دست فروش‌ها و حراجی‌ها در روزهای نهایی سال که حجم قابل توجهی از مراجعین را در ادامه خواهد داشت , اشاره نمود و خاطرنشان کرد : توقع می رود که اتاق صنف‌ها ارزیابی بدون نقص بر عمل این مرکز ها داشته باشد .

او در پایان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مرکز ها درمانی و بهداشتی متعلق به علم ها طبی هم تاکید کرد و خاطر نشان نمود : هفته پیشین دو داروخانه‌ای که فارغ از رعایت پروتکل‌ها مبادرت به ارائه سرویس ها می‌کردند به مراجع قضائی معرفی شدند .

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۱۲/۰۹
  • ۱۰۹ نمایش
  • جواد گوران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی