جواد نیوز

وبلاگ خبری جواد نیوز، آخرین اخبار دنیای فناوری و وب و دیجیتال را می توانید در اینجا ببینید، بروز رسانی به صورت هفتگی.

جواد نیوز

وبلاگ خبری جواد نیوز، آخرین اخبار دنیای فناوری و وب و دیجیتال را می توانید در اینجا ببینید، بروز رسانی به صورت هفتگی.

چند نکته مهم درباره تمرینات هوازی

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۸ ب.ظ

تعدادی نکته حائض اهمیت در رابطه تمرینات هوازی
سلامتی امری اساسی است و کلیه آدم هایی که به سالمی خویش اهمیت می دهند به انجام وزش های متفاوت روی میاورند . تمرینات هوازی مثال ای از این ورزش هاست


البته یکسری خطاها در زمینه‌ی این ورزش ها موجود هست که مردمان فارغ از این‌که از آن ها اطلاعی داشته باشند این ورزش ها را انجام ارائه می کنند و به سود دلخواه نیز نمیرسند .


انجام تمرینات هوازی
1 - در شرایطی که می‌خواهید وزنتان را کم فرمائید , صرفا میزان متعددی تمرینات هوازی داشته باشید
حقیقت : تن شما یک دستگاه با سعی مضاعف بالا است . در شرایطی که بخواهیم خیلی بی آلایش ابلاغ کنیم , می توان بیان کرد در صورتیکه شما میزان متعددی تمرینات هوازی انجام دهید , در انجام تمرینات هوازی تلاش بهتری خواهید شد , یعنی برای انجام فعالیت های بیشتر , از انرژی کمتری به کار گیری می‌کنید . در حالتی‌که تمرینات هوازی را برای یک مسابقه استقامتی تمرین میکنید , راه‌حل نیکی است , البته در صورتیکه انگیزه شما کاهش وزن است , می بایست تمرینات قدرتی را نیز به برنامه تان بیش تر فرمائید .
زیرا اثر تمرینات وزنه به گونه ای است که چه بسا بعداز تمرین هم کالری می سوزانید . ترکیبی از تمرینات قدرتی و هوازی در معنای مصرف بیشتر کالری است و شما‌را زود خیس به انگیزه تان در کاهش وزن میرساند .
2 - شرایط دویدن ایده آلی موجود است که تمامی بایستی از آن پیروی نمایند
حقیقت : قطعاً نکته های مفیدی وجود دارا‌هستند که برای تمامی قابل انجام باشند , اما دویدن یک چیز فردی است! جدا از جنبش دادن دست ها , توکل دادن و آهنگ دویدن , احتمالاً عاملی موجود است که شما به روش خودتان میدوید . کارایی نمائید بخش اعظم تمرکز بر این باشد که یک آهنگ دویدن آرام را به آرامی به یک آهنگ تند خیس ارتقاء دهید . در شرایطی‌که هنوز می‌پندارید یک روش ایده آل برای دویدن موجود است , ملاحظه کنید که روش دویدن پریسکا جپتو ( دونده کنیایی غالب گردن بند نقره در المپیک لندن ) چقدر در موفقیت های شگفت انگیزش نقش داشته است .
3 - در حالتی که اینجانب در حین تمرین گرسنه باشم , وزن بیشتری کم میکنم یا این که زمانی در حین مسابقه تغذیه صحت داشتم خوبتر فعالیت می‌کنم
حقیقت : ( چربی در حریق کربوهیدرات می سوزد ( در شرایطی که شما برای استارت و در حالا جنبش ماندن میزان قابل دسترسی از گلیکوژن نداشته باشید , تمرین خیلی نیکی نخواهید داشت . تمرینات خیر چندان عالی نیز نتیجه ها خیلی نیکی را به شما نمی دهند . همینطور در حالتی‌که شما دستگاه گوارش تان را با رعایت تغذیه مطلوب در زمان تمرینات استقامتی تمرین ندهید , در حین مسابقه خودتان را برای ناکامی مهیا میکنید .
4 - دویدن با سرعت آرام صرفا وقت از دست دادن است و منجر پر سرعت خیس دویدن اینجانب نمیشود
حقیقت : گرد‌همایی های دویدن سهل بایستی گزیده همیشگی از برنامه ورزشی هفته شما باشد . این جور دویدن جریان خون به عضله‌ها را سهل و آسان خیس می نماید و سبب ساز ریکاوری خوبتر میگردند , همینطور سبب ساز تولید یک شالوده یا این که تحت بنای لازم می گردند که برای انجام تمرینات سرعتی و شدید به آن نیاز دارید . همینطور نقش یک پل را در برگشتن به تمرین یا این که یک آغاز نو بازی می نمایند
5 - اینجانب بایستی در تمرین هایم 42 کیلومتر بدوم تا بتوانم در طول روز مسابقه ماراتون به خط آخر برسم
حقیقت : در حالتی که شما یک دونده ماهر ماراتون نیستید , بیش تر از 32 کیلومتر دویدن در تمرین ها قادر است خطرناک باشد . بعداز 32 کیلومتر تن شما از انرژی تخلیه می شود و با یک عصر ریکاوری طولانی دوران روبه رو خواهید شد . یک برنامه که به آن اعتماد دارید را پیدا فرمائید و ادامه دهید در طول روز مسابقه مشکلی نخواهید داشت . تمرین برای ماراتون نظیر شطرنج می‌ماند , خیر تکان اسلم دانک در بسکتبال .
6 - چنانچه برای کاهش وزن می‌دوید , آب میوه یا این که وعده غذایی پس از تمرین را مصرف نکنید!
حقیقت : ما گرسنگی دادن به تن , آن تقارن زمانی هنگامی که بیشتر از مدام به خوراک نیاز دارااست را به هیچکس توصیه نمی‌‌کنیم , به دلیل آنکه که‌این وضعیت دقیقاً وقتی است که شما بایستی کالری مصرف نمایید . مصرف به یک اندازه 4 به 1 از کربوهیدرات و پروتئین در آبمیوه بعداز دویدن می‌تواند ذخایر گلیکوژن را مجدد مرمت نماید و همینطور ریکاوری تن هم پرسرعت خیس صورت پذیرد .

  • جواد گوران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی