جواد نیوز

وبلاگ خبری جواد نیوز، آخرین اخبار دنیای فناوری و وب و دیجیتال را می توانید در اینجا ببینید، بروز رسانی به صورت هفتگی.

جواد نیوز

وبلاگ خبری جواد نیوز، آخرین اخبار دنیای فناوری و وب و دیجیتال را می توانید در اینجا ببینید، بروز رسانی به صورت هفتگی.

سیمنار آرزوی تو دستور توست از کوین ترودو

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۵۲ ب.ظ

نام کتاب دوم کوین ترودو دقیقا همین است که برگرفته از سمینار آرزوی تو دستور توست می باشد، در این سمینار مهم ترین راز های به دست آوردن ثروت، خوشبختی، شریک زندگی و هرچیزی که می خواهید را توضیح داده است، سمینار آرزوی تو دستور توست ابتدا با قیمت ۱۰ هزار دلار در کوه های آلپ برگذار شد که اجازه فیلم برداری داده نشد و فقط فایل صوتی آن ضبط شد که بعد از اتمام سمینار، محتوای آن تبدیل به کتابی شد با همان اسم؛ یعنی کتاب آرزوی تو دستور توست.

این کتاب همانند کتاب اول کوین به شدت جنجالی شد و هر دو کتاب آن تا ۲۶ هفته جزء پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز بودند و بیش از ۵ میلیون نسخه از کتاب های این شخص در سراسر دنیا به فروش رفت که علت هم بسیار ساده است، وقتی خود من کتاب آرزوی تو دستور توست را خواندم، فورا آن را به دوستانم معرفی کردم چون واقعا کتاب های این شخص فوق العاده هستند و همانند کتاب های دیگر تئوری های کسل کننده و تکراری را ارائه نمی دهد.

زندانی شدن کوین ترودو!

معلوم است که وقتی با سازمان غذا و داروی آمریکا یعنی FDA و این سازمان های مافیایی و بدتر از آن گروه های مخفی در بیفتی، زندانی می شوی اما واقعا دلیل زندانی شدن کوین ترودو به شدت غیر منطقی است! زیرا گفته شده که به دلیل اینکه مدرک و شواهد و مجوزی برای حرف هایش نداشت، به ۱۰ سال زندانی شدن و مبلغی حدود ۳۰ میلیون دلار جریمه شد! این کاملا یه حکم عجیب در آمریکاس که فردی حتی بخواهد بخاطر دروغ گفتن در کتاب هایش ۱۰ سال زندانی شود!!

به شدت این حکم عجیب بود و این قدرت گروه های مخفی را نشان میدهد! قطعا آنها بخاطر حرف هایی که کوین ترودو افشا کرد اینکار را با اون کردند تا نتواند به فعالیت خود بیشتر از این ادامه دهد و جالب است که وقتی مقاله ویکی پدیای انگلیسی این شخص را می خوانید از همان اول جلوی اسم کوین ترودو از صفت کلاه بردار استفاده شده که واقعا یک ناحقی در حق این فرد بشر دوستانه بود.

خلاصه، جریان این مرد شگفت انگیز بسیار طولانی است و یک مقاله برای آن کافی نیست، به زودی همین صفحه آپدیت می شود و به آن ویدیو و ایبوک های بیشتری اضافه خواهیم کرد.

۲ فصل اول سمینار آرزوی تو دستور توست (رایگان)

ما سمینار آرزوی تو دستور توست را به صورت کامل با بهترین گوینده و با بهترین کیفیت تبدیل به فایل صوتی کردیم که شما عزیزان می توانید ۲ فصل اول آن را همین الان رایگان گوش کنید و از آن لذت ببرید.

پیشنهاد میکنم حتما در مکانی آرام با تمرکز به تمام این سخنان گوش دهید.

از طریق پخش کننده ای که در سایت قرار داده ایم همین الان به صورت آنلاین می توانید به محتوای این سمینار گوش دهید.

توجه: تمام فصل های سمینار آرزوی تو دستور توست به صورت کامل و بدون سانسور ترجمه شده است سپس تحویل گوینده های حرفه داده شده تا به فایل صوتی تبدیل شود، شما با تهیه کل این سمینار، می توانید به تمام 13 فصل دسترسی داشته باشید و در 13 مرحله کل زندگی خود را تغییر دهید.

در صورتی که در مورد کوین ترودو و یا دوره آرزوی تو دستور توست سوالی دارید در بخش نظرات سوال خود را مطرح کنید، به زودی پاسخ  به سوالات شما داده میشود.

  • دوره  آرزوی تو دستور توست چگونه شروع میشود؟
  • این دوره کوین ترودو مناسب چه کسانی هست؟
  • در این دوره دوبله صوتی چه چیزی یاد میگیرید؟
  • پس از گذراندن این دوره کوین ترودو چه اتفاقی برایتان رخ میدهد؟
  • چرا برخی سایت ها از کلمه کوین ترودو بدون سانسور برای فروش این دوره استفاده میکنند؟

 توضیحات کوین ترودو  درباره آرزوی تو دستور توست

کوین ترودو این دوره را این طور آغاز میکند، که در دوره آرزوی تو دستور توست قصد آموزش دادن چیزهایی را داریم که مثال آنها در زندگی واقعی ما وجود دارد. هر چه که قرار است اینجا از من بشنوید همه مثال هایی از دنیای واقعی هستند.

هیچ داستان ساختگی اینجا به شما آموزش نخواهیم داد، این یکی از بزرگترین فرق آرزوی تو دستور توست با تمام دوره های دیگر است. ما به شما قوانینی را آموزش خواهیم داد که سال های سال است در گروه های مخفی به شکل راز بوده است؛ و هر شخصی در هر سطحی که این اصول و قوانین را در زندگی خود به کار ببندد به آرزوهای خود دست می یابد.

کوین ترودو اعتقاد دارد برخی از اساتید که به شما آموزش موفقیت و کسب ثروت میدهند و ادعا میکنند که استاد هستند  ولی واقعیت این است که آنها در زندگی واقعی خودشان هیچ دستاورد و یا ثروتی ندارند اگر هم داشته باشند از فروش کتابهایی  هست که در همین زمینه نوشته اند که آن هم ثروت چشمگیری محسوب نمیشود.

کوین ترودو در دوره آرزوی تو دستور توست میگوید: همیشه قوانین موفقیت بین افراد ثروتمند رده بالا در حال گردش بوده است. آنها نمی گذاشتند که افراد معمولی یا متوسط جامعه به این اطلاعات دست یابند چون نمی خواستند که برای خود رقیب داشته باشند.

حتی ترودو، اشخاصی مانند هنری فورد را مثال میزند و میگوید: او یکی از مخالفین این امر بود که انسان های عادی نباید از قدرت ذهن و افکار خود با خبر باشند و باید فقط زندگی را در ابعاد فیزیکی آن ببینند و باورشان این باشد که شانس ندارند و یا باید بیشتر کار و تلاش کنند تا به رویاهای خود دست پیدا کنند.

آموزش ها دیگر انگیزشی نیستند

امروزه اساتید بزرگ موفقیت از آن دایره خارج شدند و شروع به آموزش دادن کرده اند. که البته برخی از این اساتید واقعا راز های اصلی موفقیت را به شما می آموزند، و همانطور که گفتم برخی هم هیچ آگاهی ندارند و فقط چون آرزوی قلبی شان این است که مدرس موفقیت و قانون جذب باشند شروع به آموزش این درس ها میکنند. پس خیلی مهم هست که شما به چه کسی گوش میکنید  و از چه کسی یاد میگیرید و چه اطلاعاتی را به عنوان ورودی به ذهن خود راه می دهید.

یکی از نکات مهم در سمینار آرزوی تو دستور توست این است که کوین ترودو میگوید: صحبتهای اساتید واقعی موفقیت جهان این است که مهارت خواندن را بالا ببرید و همیشه و همیشه بخوانید. رهبران موفق همیشه در حال مطالعه هستند، زیرا با مطالعه مطالب درست، شبکه های عصبی در ذهن ما تشکیل میشوند که تبدیل به خلق و خوی ما میشوند. پس یکی از مهمترین موضوعات برای کسب موفقیت و ثروت در زندگی این است که شما باید قابلیت آموزش پذیری خود را بالا ببرید .

کوین ترودو معتقد است که اگر قابلیت آموزش پذیری بالایی نداشته باشید و به موضوع مهم یادگیری اهمیت ندهید تغییری در زندگی تان ایجاد نخواهد شد.

به اساتید خود گوش دهید و تمامی اطلاعات قبلی خود را به دور بی اندازید وقتی قبول کنید که هیچ چیز نمی دانید و اینکه هیچ یک از قوانین موفقیت رو یاد نگرفته اید. آن زمان هست که کاملا آماده یادگیری هستید، سعی نکنید اطلاعات جدید را با دانسته های قبلی خود بسنجید.

نحوه آموزش کوین ترودو

کوین ترودو در این سمینار به صورت متمرکز در مورد عملکرد ذهن و تاثیر آن در دنیای بیرون به شما آموزش میدهد، اگر قرار بود موضوعی به عنوان راز گفته شود نیاز به ۱۲ قسمت سخنرانی نبود و میتوانست در چند کلمه آن را بیان کند. پس اگر تصمیم گرفته اید که تغییر کنید و به صورت کاملاً واقعی وقت بگذارید و زندگی خود را چه از نظر مالی و چه از نظر روابط و حتی سلامتی جسمی دگرگون کنید، دوره آرزوی تو دستور توست بهترین گزینه برای شماست.

آیا یادگیری اصولی که کوین ترودو در آرزوی تو دستور توست میگوید سخت است  ؟

مطلقا خیر کوین ترودو در ابتدای دوره به این موضوع اشاره میکند که این اطلاعات به طرز عجیبی ساده و قابل فهم هستند و شما با شنیدن آنها و اعمال در زندگی تان شگفت زده خواهید شد بیشتر اصول و قوانینی که در این سمینار اموزش داده میشود ممکن است بار ها و بارها در محافل و فضا های مختلف آن را شنیده باشید و کوین ترودو با در کنار هم گذاشتن این اصوا ساده شما را به این نتیجه میرساند که تنها گزینه موفقیت شما دانستن و رعایت کردن این اصول  و قوانین است.

از کجا میتوانیم مطمئن شویم که این اطلاعات کار میکنند و میتوانیم زندگی خودمان را متحول کنیم؟

برای اینکه به این مورد بهترین جواب را بدهم از یک مثال استفاده میکنم: سال ۷۹ علی رقم میل باطنیام به اصرار یکی از دوستانم به یک سمینار انگیزشی رفتم.  اعتقادی به این موضعات نداشتم، ولی به ناچار به خود گفتم حالا که تا اینجا آمدهام و وقت خود را گرفتهام ببینم این آقا چه میگوید؛ به مرور زمان و کم کم توانستم با آن حرف ها ارتباط برقرار کنم.

جالب تر از آن این است که پایان سمینار تصمیم گرفتم که به مدت کوتاهی به آن چیزهای که شنیدم عمل کنم، باور کنید حالا که در ذهنم به آن روز باز میگردم تنها دلیل موفقیت و شاد بودن الانم در زندگی را فقط مدیون این طرز فکر میدانم که به خود گفتم بگذار امتحان کنم ببینم چه میشود، چون قرار نیست چیزی از دست بدهم و ایمان داشته باشید، اگر شما هم این فکر را داشته باشید و به مدت فقط چند ماه این آموزش را جدی بگیرید و انجام دهید؛ معجزه های در زندگی شما آغاز خواهد شد و شاید برای همیشه شرایط فعلی تان را فراموش کنید.

زندگینامه کوین ترودو

کوین ترودو در سال ۱۹۶۳ در ماساچوست آمریکا متولد شد پدر وی جوشکار بود. کوین ترودو دوران دبیرستان را در همان شهر در دبیرستان سن مری سپری کرد. پس از آن مقطع، ترک تحصیل کرد و برای به دست آوردن پول با یکی از دوستانش مشغول حرفه خرید و فروش خودرو شد و پس از مدت اندکی تصمیم گرفت وارد نتورک یا بازاریابی شبکه ای شود که البته در این حرفه موفقیت های بسیاری را بدست آورد.

کوین یک مولتی میلیونر خود ساخته آمریکایی است و چندین شبکه معروف تلویزیونی دارد.  معروف ترین آن شبکه گلف انگلیس است؛ ترودو فقط یک مربی موفقیت نیست و از این راه به موفقیت و ثروت نرسیده است. در واقع برگزاری سمینار شاید یک تفریح برایش باشد در نتیجه زندانی شدنش میتوانند دلایل بسیار متعددی داشته باشد.

با مراجعه به صفحه کوین ترودو می توانید زندگینامه کامل او را مطالعه فرمایید.

کوین ترودو یا کوین مارک کوین ترودو ۵۵ سال دارد و در سال ۱۹۶۳ در شهر لینن، ماساچوست آمریکا به دنیا آمده است. پدرش جوشکار بوده شرایط مالی خوبی را در دوران کودکی تجربه نکرده است. دوران جوانی را با شغل خرید و فروش خودرو آغاز می کند،

و خیلی تصادفی دوره تقویت حافظه را برگزار می کند. استقبال، خوب نبود و ایشان تصادفی وارد حرفه نتورکری می شود. فروش اینترنتی را خیلی سریع می آموزد و شرکت خود را نیز تاسیس می کند. به تدریج کوین به یک فروشنده آنلاین قدرتمند بدل می شود.

اکثر مردم دنیا فکر می کنند که رازهای زیادی برای موفقیت وجود دارد که آنها نمی توانند همه شان را یاد بگیرند!

پس نمی توانند موفق باشند،و این درواقع یک باور غلط هست! مفاهیم پایه ای خیلی کم است، چندمورد بیشتر نیست و شما باید در این مفاهیم استاد شوید.

«کوین مارک ترودو – دوره آرزوی تو دستور توست»

او طی سال های بعد، شرکت های دیگری نیز راه اندازی می کند که امروز به ۶۰ شرکت فعال در سرتاسر جهان رسیده و سه کانال تلویزیونی نیز به این شرکت ها اضافه شده و فروش کتاب های او را به ۵۰ میلیون نسخه رسانده است.

یکی از بزرگترین افتخارات او این بوده که کتاب هایش به مدت ۲۹ هفته رکورد پرفروش ترین کتاب های آموزشی را بخود اختصاص داده است.

چرا سمینار آرزوی تو دستور توست کوین ترودو جنجالی می شود؟

کوین ترودو در دوره آرزوی تو دستور توست حرف هایی راجع به برخی افراد و گروه ها گفته است که هم، گروه های مخفی و هم، افراد با نفوذ سطح بالای آمریکا دشمن او شدند و خیلی زود او را به بهانه های عجیب به زندان انداختند. او در حصر خانگی در کمپ فدرال است و علی رغم تلاش های زیاد مردم، هنوز در همان شرایط است.

این مجموعه، حاصل فرایند تفکر، تجربه، عملکرد و سرگذشت موفق ترین افراد جهان است که به گفته کوین ترودو در گروه های مخفی مثل برادرهود- brotherhood این ها را آموخته اند.

کوین می گوید در این دوره به شما آموزش می دهم که چطور کنترل کامل زندگی خود را بیابید و یاد بگیرید که چگونه هر آرزوی خصوصی و مالی بزرگ خود را جذب کنید.

توصیه کوین ترودو در مورد تهیه دوره آرزوی تو دستور توست:

اگر می خواهید داستان رازهای موفقیت های بسیار بزرگ برخی از قدرتمندترین، ثروتمندترین و تأثیرگذارترین افراد در جهان را بدانید، این دوره تنها منبع موجود در جهان است.

من در گروه های مخفی مختلف نحوه واقعی جذب پول و موفقیت در زمینه های مختلف را آموخته ام.

اگر شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه این دانش را در ۱۳ ساعت بدست آورید، توصیه میکنم این دوره را هرچه سریع تر تهیه کنید.

من برای این دوره و کتاب هایم بسیار آزار و اذیت شدم، چون افراد سرشناسی که با آموزش های گروه های مخفی به همه چیز رسیده بودند، با نظر من برای افشای اطلاعات مخفی مخالف بودند.

برای دانلود سمینار کوین ترودو باید دوره را خریداری کنید اما بخش هایی از دوره آرزوی تو دستور توست نیزبه صورت رایگان تحت عنوان «دانلود رایگان سمینار کوین ترودو» در انتهای همین صفحه قرارداده شده است.

آنها هر روز به بهانه ای چوب لای چرخ کسب و کارهای من می گذارند. آنها حتی مرا به زندان انداختند. اما خدا را شاکرم که قانون جذب همیشه عمل می کند و من همچنان ایستاده ام و امروز تعداد شرکت های من به ۶۰ رسیده و آمار فروش کتاب هایم از مرز ۵۰ میلیون نسخه گذشته است. دوره را تهیه کنید و بارها و بارها گوش کنید.

قضاوت اثر بخشی دوره را به خود شما می سپارم..

بخشی از صحبت های کوین ترودو در دوره آرزوی تو دستور توست.

چطور به هر چیزی که می خواهید دست یابید؟

شما قادرید هر چیزی که واقعا خواهان آن باشید را به دست آورید.

همهُ شما چراغ جادویی علاءالدین را دارید!

آیا حاضرید با گوش کردن به دوره صوتی آرزوی تو دستور توست و بعد عمل به فرمول های آن چراغ جادوی زندگی خویش را در دستان خود فعال کنید؟!

دوست من شما چه اهدافی در زندگی دارید؟

ممکن است یکی از شما آرزو داشته باشد لاغر شود، یکی دیگر می خواهد ثروتمند شود، یکی می خواهد روابط خوب داشته باشد، یکی می خواهد سلامت باشد، هر چه که باشد فرقی نمی کند. شما چراغ جادوی خلق رویاهایتان را دارید.

اما مساله این است که مطالب خیلی زیادی در اینترنت و بازار فروش محصولات آموزشی وجود دارد که ما نمی دانیم آنها واقعی هستند یا غیرواقعی و ممکن است آن اطلاعات درست نباشند. اکثر آنها تئوری یاد می دهند و شروع می کنند به تدریس آنها و حتی درآمد آنها از این راه است. بنابراین مهم است که شما بدانید چه منابعی را مطالعه می کنید و از چه کسی یاد می گیرید. واقعا به چه کسی گوش می کنید؟؟؟”

مزیت های پکیج دوره کوین ترودو در سایت راز موفقیت

ما دوره آرزوی تو دستور توست را ترجمه و بعد دوبله کرده ایم و در سایت و تلگرام راز موفقیت عرضه کرده ایم.

بازخورد برخی افراد به ما نشان داد که درست است که ما در ایران صدا پیشه های خوبی داریم اما برای موضوع آموزش بهتر است از فردی «متخصص حوزه آموزش قانون جذب» استفاده شود.

آستین را بالا زدم و دوره کوین ترودو را مجددا و با صدای خودم دوبله کردم. متوجه شدم کار دوبله چقدر دشوار است. مجبور شدیم کار ضبط را بارها تکرار کنیم تا کیفیت مناسب حاصل شود.

پروژه عالی شد و نظر مخاطبین هم جلب شد. چالش بعدی این بود که انبوهی از سوالات از طرف خریداران پکیج مطرح شد که یکی باید پاسخ می داد.

آقای کوین ترودو که دردسترس نبود و بازهم خودم این وظیفه را متقبل شدم. با کمک تیم راز موفقیت همه ی سوال ها را گردآوری کردیم و من کار جالبی که کردم این بود که با رجوع به مطالب خود دوره کوین ترودو توضیحات جدید و کاملی را در کنار دوره طراحی و اجرا کردم که حاصل این کار ۱۱ فایل صوتی جدید شد.

یعنی همه پرسش های دوستان پاسخ داده شد و برخی مواردی هم که کوین دانسته فرض کرده بود و سریع رد شده بود را کامل توضیح دادم که خوشبختانه پیام های خوبی از کاربران دریافت کردیم که گفته بودند فایل های توضیحات اضافی اندازه دوره کوین ترودو و حتی بیش از دوره ارزشمند هست.

منبع: https://bit.ly/3pC9HVY

  • جواد گوران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی