جواد نیوز

وبلاگ خبری جواد نیوز، آخرین اخبار دنیای فناوری و وب و دیجیتال را می توانید در اینجا ببینید، بروز رسانی به صورت هفتگی.

جواد نیوز

وبلاگ خبری جواد نیوز، آخرین اخبار دنیای فناوری و وب و دیجیتال را می توانید در اینجا ببینید، بروز رسانی به صورت هفتگی.

جریان شکایت پرسپولیس از النصر چیست؟

دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۶ ق.ظ

در این مطلب میخواهیم درباره جریان شکایت پرسپولیس از النصر چیست؟ صحبت کنیم. 

جریان گلایه پرسپولیس از النصر چیست؟
با اعتنا به مباحث و نگرانی هایی که از سمت هوا داران , در رابطه اعتراض باشگاه النصر ایالات متحده عربی روی بعضا بازیکنان پرسپولیس و پیرو اقدامات برخی کارداران داخلی درمقابل منافع ملی , ارائه شده , باشگاه پرسپولیس , بیانیه ای را صادر کرد .


درین بیانیه آمده است : متاسف هستیم در وقتی که گروه فوتبال پرسپولیس در جهت صیانت از اعتبار خویش تحت عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران و دفاع از حیثیت فوتبال جمهوری اسلامی ایران در میدان باشگاهی , با وجود تمام مشکلات و کمبودها با چنگ و دندان می‌جنگید , ضربه های پیاپی بود که از بعضا اشخاص از باطن مرز و بوم بر پیکره گروه وارد می‌شد . مثال آن همت هایی بود که توده ای در شبکه های عمومی با ارائه داده ها کذب و تکثیر اکاذیب به رقبای آسیایی یا این که یورش به صفحه ها منحصربه‌فرد کنفدراسیون فوتبال و سیاه نمایی درمقابل پرسپولیس , مملکت و مردمان کشور‌ایران , انجام دادند . تردیدی نیست که دود این حریق به دیده تمام فوتبال و مردمان جمهوری اسلامی ایران خواهد رفت .

خانواده بزرگ پرسپولیس , با وحدت , انسجام , غیرت و عملکرد در غایت به انگیزه خویش در‌این تراز رسید و خوشحالیم که درفش فوتبال کشور‌ایران هم در آسیا برافراشته ماند البته آن عملکرد ها ضمن لطمه شدید به یک بازیکن غیرتمند اهل ایران , با اَنگ و اتهام کذبی که زده شد به روحیه گروه پرسپولیس و هوا داران هم در شروع یک بازی اساسی شوک بزرگی را وارد کرد . متأسفانه این اقدامات کماکان ادامه داراست و نزد دوستداران نگرانی هایی را برای سرانجام حاصل کسب شده رقم زده است .

درین رابطه قبلی از هر چیز , همگان را به بیانیه قانونی فدراسیون فوتبال کشور ایران ارجاع می‌دهیم که بر پایه ی حکم فیفا و مقررات فی مابین المللی صادر شد و فصل الخطاب است . در‌این بیانیه مورد تاکید قرار گرفته که «با اعتنا به عدم پرداخت بدهی کاسه مهلت مقرر , از مورخ 12 سپتامبر پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به زمان یک فصل بسته خواهد ماند . گویا است به محض پرداخت بدهی به وسیله باشگاه و ارسال اوراق , پنجره نقل و انتقالات باشگاه گشوده خواهد شد . گفتنی است , تمام نقل و انتقالات پرسپولیس در بازه رقم خورده و قبلی از مورخ 12 سپتامبر انجام شده است . »

ارگانیک است که تا هنگامی حکمی نیست , محرومیتی نیز در فعالیت نیست که اعمال شود . مقررات موضوعه فیفا هم ناظر بر این فرمان است که احکام بعداز بیان , امکان اجرا دارا هستند . تمامی کار های نقل و انتقالاتی پرسپولیس هم چندی پیش از این مورخ , به پایان رسیده بود . چه بسا نام نویسی تمام بازیکنان تازه پرسپولیس برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سامانه مسابقات , پیشین از محرومیت صورت گرفته بود . به لحاظ می‌رسد اخباری از این دست , دست‌کم درین زمان بیشتر از حیطه به عبارتی اشخاص و جریان هایی است که انگیزه ایشان , تولید خلل در فعالیت پرسپولیس و کل فوتبال جمهوری اسلامی ایران بوده است .
باشگاه فوتبال پرسپولیس باشگاه فوتبالی اهل ایران است که در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران , پایتخت جمهوری اسلامی ایران بنیان‌گذاری شده و از باشگاه‌های ذیل گروه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس است .
باشگاه فوتبال پرسپولیس باشگاه فوتبالی اهل ایران است که در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران , پایتخت کشور‌ایران بنیان‌گذاری شده[۱۱] و از باشگاه‌های پایین تیم باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس است .

پرسپولیس در لیگ خلیج عجم بازی مینماید و بعداز سال ۱۳۴۷ , در همگی ادوار برگزارشده در بالاترین مرحله لیگ فوتبال کشور‌ایران حضور داشته‌است و فقط گروه باشگاهی فوتبال کشور ایران است که هیچوقت به نوع پایین‌تر سقوط نکرده‌است . این باشگاه یک کدام از پرافتخارترین و پرهوادارترین باشگاه فوتبال در کشور‌ایران است و شهرآورد این گروه با استقلال , مهمترین بازی باشگاهی در کشور‌ایران است . همینطور طبق گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا , پرسپولیس به‌عنوان پرهوادارترین مجموعه فوتبال آسیا شناخته شده است .

  • جواد گوران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی