جواد نیوز

وبلاگ خبری جواد نیوز، آخرین اخبار دنیای فناوری و وب و دیجیتال را می توانید در اینجا ببینید، بروز رسانی به صورت هفتگی.

جواد نیوز

وبلاگ خبری جواد نیوز، آخرین اخبار دنیای فناوری و وب و دیجیتال را می توانید در اینجا ببینید، بروز رسانی به صورت هفتگی.

آخری خبرها از جدیدترین پروژه بونگ جون هو پس فیلم برنده «انگل»
کارگردان سرشناس کره‌ای ( بونگ جون هو ) اعلام‌کرد او‌لین فیلمنامه‌اش بعد از فیلم «انگل» را به اتمام رسانده است . بونگ جون هو بعد از تاریخ‌سازی‌اش در رقابت اسکار برای فیلم «انگل» , اکنون اظهار کرد اولی فیلمنامه‌اش را بعداز نمایش نامه «انگل» که پیروز اسکار شد به پایان رسانده است .

او در یک مذاکره ۹۰ دقیقه‌ای که با ریان جانسون در پادکست «دیرکتورز کات» انجام اعطا کرد , تایید کرد که نوشتن نمایش نامه فیلم جدیدش را به پایان برده است .

او پیشتر گفته بود نگارش ۲ فیلم نامه تازه را دارااست هم‌زمان پیش میبرد و نوشتن دورازشوخی این ۲ نمایشنامه را سال ۲۰۲۰ استارت نموده است .

بونگ در مذاکره مطبوعاتی اسکار گفته بود پیش از بردن «انگل» به فستیوال کن نوشتن ۲ نمایش نامه را استارت نموده است . او آن زمان گفته بود در او‌لین زمان به نوشتن آن‌ها ادامه میدهد .

این کارگردان کره‌ای گفته بود یک کدام از فیلمنامه‌هایش به لهجه کره‌ای و دیگری به گویش انگلیسی است .

بونگ در گفتگو دیگری گفته بود قصه نمایش نامه کره‌ای در سئول می‌گذرد و به نوعی از ژانر اکشن و وحشت بهره‌ گرفته است . پروژه انگلیسی هم درامی بر مبنای رویدادهای حقیقی از سال ۲۰۱۶ است که در بریتانیا و ایالات متحده صورت می دهد .

روشن نیست که او نوشتن کدام فیلم نامه را به پایان برده است ولی با اعتنا به مختصری که او در رابطه فیلم کره‌ای کلام کرده بود به لحاظ می رسد بایستی این فیلم نامه به اتمام رسیده و او به نوعی دنباله «انگل» را بیشتر مورد علاقه داشته باشد .

این کارگردان در «انگل» به مورد اختلاف طبقاتی در کره پرداخته بود .

  • جواد گوران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی